Monday, December 10, 2012

TIRAI IMPIAN ~ MA LEE CHUSWAN



Kujejak kasih semalam, mengharung rindu bagai tak bermusim. Kepayahan jua kutatang bagai segunung intan. Takdir yang datang kusisip doa, penuh reda. Kesabaran yang kupertahankan bagai sebuah percaturan. Bukan sedikit pengorbanan ini. Melupakanmu jua adalah pengorbanan. Lalu aku kembali ke daerah sepi ini. Mencari kekuatan yang kian hilang. Namun langkahku kaku. Kiranya kau di situ.... menghuni daerah sepiku..
 
Aku mulakan Tirai Impian dari penulis Ma Lee Chuswan. Penulis yang amat aku sukai ketika dahulu. Buku2 dia pun banyak bersifat kedewasaan.. Tirai Impian amat menarik . Hanya 240 muka surat dan isi nya padat.

4 comments:

  1. Hai sis, jika ada sesiapa nak jual novel tirai impian, saya nak beli. Jika ada, tlg email saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry dear.. Saya tak jual.. Tapi ceritanya memang Betul tengah Daniel dan Sukma. .

      Delete
  2. sis,

    nak tanya watak utama nama pa? daniel and kesuma ka? saya dok cari buku yang wataknya nama camtu tapi xingat title lak.. harap sis bole tolong saya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi sis. . Yes. . Betul cerita ni tentang Daniel dan Sukma

      Delete